Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

PRMOSI TRBRU PEMBIAYAAN PERIBADI PELBAGAI KOPERASI,

:
PROMO

PROMOSI PEMBIAYAAN PERIBADI KOPERASI..PTGN KELAYAKN SEHINGGA 75%/80%..POTONGAN MELALUI BIRO ANGKASA DAN AUTODEBIT AKAUN GAJI..

RATE SERENDAH 4.88 % SETAHUN ==>

NOTE:TETAP,KONTRAK,CCRIS,BLCKLIST,HIGH COMMITMENT BOLEH MOHON..SETIAP KOPERASI BERBEZA SYARAT & KRITERIA.. ==>RATE SERNDAH 4.88% STHN,PEMBIAYAAN MAX 200K,10 TAHUN..KOMITMEN LUAR TAK DIAMBIL KIRA

..

BERMINAT
CALL SY : YATI - 019 233 4763


Note:pembiayaan peribadi di blog hnya tuk kakitangan kerajaan shaja..kakitngan swasta dan bekerja sendiri tak boleh memohon..telah berlaku perubahan promosi dan tempoh pembiayaan skg ni..just 10 thn..boleh rujuk di blog firdausi..promosi yg ade..

Thursday, July 5, 2012

PENJELASAN USTAZ AZHAR IDRUS TRHDP KONTROVERSI NAMA2 YG DIKAITKAN DGN NAMA2 JIN YG TELAH DISIARKAN DI RNCANGAN TANYALAH USTAZ TV9

Moga2 dgn penjelasan ini akan memberi manfaat tuk kita semua...dlm hidup kita mmg kita kena yakin dan iktikad di hati dn iman kita hnaya Allah shaja yg menentukan segala2nya...bkn benda2 lain...hatta kalau kita demam..pastu kita telan panadol...tetiba2 lps tu kita baik..pastu kita ckp sbb kita telan panadollah kita jadi baik..seolah2 panadol yg buat kita pulih kita sakit...macm ni pun dah tak boleh..tak boleh yakin macm ni..yg kita kena yakin adalah Allah yg menyembuhkan dan panadol tu hnya penyebab shaja....



terima kasih pada yg upload video ni..jazakallahikhiran..penjelasan ustaz brkaitan dgn nama2 yg sering dikaitkan oleh seorng ustaz di rancangan tanyalah ustaz di tv9 tdk lama dahulu..nama2 yg sering dikaitkan dgn jin spt balqis dll...slot ni menjadi betul2 kontroversi dan ,membuatkan orng ramai kalut dn sebagainya...yup..mmg tak salah diorng bersikap demikian kan sbb benda2 melibatkan benda yg besar..disebabkan isu ni juga ramai juga ustaz2 yg terus menjatuhkan hukuman kpada ustaz yg berikan kenyataan tu tanpa ade rasa sedikit pun sikap hormatkan akan ketinggian ilmu orng lain yg dlm bidang dia...yg lagi arif dr dia...tak salah kita menghormati ilmu orng lain selagi tdk bercanggah dgn agama..alquran dan sunnah...

Saya juga ade mengikuti rancangan tersebut..dan bg saya secara peribadi ustaz trsebut telah jelaskan sejelas2 nya dan rasanya tiada apa yg salah...dia tak suh kita percaya..tapi dia hnya belajar dr pengalaman dia berubat secara islam...kalau nk elak..elekkan..kalau tak nak takde masalah..sbb tak semua pun bermasalah...apa2 pun sy xde ilmu dlm prkara ni dn jahil bab2 ni..sy hnya postkan jwpn ustaz azhar trhadap isu ni..dia tlh jwb di sini dan sy brsetuju dgn ustaz azhar..moga2 boleh membantu rakan2 semua...

No comments: