Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

PRMOSI TRBRU PEMBIAYAAN PERIBADI PELBAGAI KOPERASI,

:
PROMO

PROMOSI PEMBIAYAAN PERIBADI KOPERASI..PTGN KELAYAKN SEHINGGA 75%/80%..POTONGAN MELALUI BIRO ANGKASA DAN AUTODEBIT AKAUN GAJI..

RATE SERENDAH 4.88 % SETAHUN ==>

NOTE:TETAP,KONTRAK,CCRIS,BLCKLIST,HIGH COMMITMENT BOLEH MOHON..SETIAP KOPERASI BERBEZA SYARAT & KRITERIA.. ==>RATE SERNDAH 4.88% STHN,PEMBIAYAAN MAX 200K,10 TAHUN..KOMITMEN LUAR TAK DIAMBIL KIRA

..

BERMINAT
CALL SY : YATI - 019 233 4763


Note:pembiayaan peribadi di blog hnya tuk kakitangan kerajaan shaja..kakitngan swasta dan bekerja sendiri tak boleh memohon..telah berlaku perubahan promosi dan tempoh pembiayaan skg ni..just 10 thn..boleh rujuk di blog firdausi..promosi yg ade..

Tuesday, November 24, 2009

KENAPA MANUSIA NI TERLALU BUSUK ATI???

•♫.•♥.••♫.•♥.• Rasanya dah lama sy tidak menulis di blog kesayanagan sy ni..kebelakangan ni macam2 benda yg berlaku..terutama dalam sebulan dua ni....•♫.•♥.••♫.•♥.•

•♫.•♥.••♫.•♥.• Disaat sy menulis di blog ini hati ini tidak tenang sebenarnyee..selagi tak setel perkara yg perlu disetelkan selagi itulah hati tidak tenang..panas punggung dibuatnyee...kadang2 apa yg kita rancang tidak semestinya berlaku...impian tak seindah kenyataan..kusangkakan panas hingga ke petang rupanye hujan di tgh hari....siapa sangka akan berlaku sebegitu..sbg manusia biasa kita hanya merancang tuhan yg menentukan...•♫.•♥.••♫.•♥.•

•♫.•♥.••♫.•♥.• Kadang2 tu sy tertanya-tanya kenapa ade manusia yg hatinye terlalu busuk sekali...tidak bole tgk orng lain senang dan berjaya..ingin dijatuhkannye...dgn menggunakan cara yg kotor..cara halus...kenapa dia sanggup lakukan demikian rupaa???hanya semata2 tak nak orng lain lebih pada die...??? kenapa mesti dengki!!! kalau dengki sgt usaha la sendiri...kenapa mesti jatuhkan orng lain dgn cara yg kotor semata2 kita tak berjayaa...•♫.•♥.••♫.•♥.•

•♫.•♥.••♫.•♥.• Padanla dia tak berjaya..hati sendiri tu pun dah kotor..asyik nk kenakan orng je..kepada orng yg berhati busuk itu...ketahuilah Allah itu Maha Adil dan maha mengetahui..setiap apa yg kita lakukan akan dapat pembalasannye...cepat dan lambat jeee...aku yakin suatu hari nanti kebenaran akan terserlah juga..dan sesungguhnya semangat ini tidak akan pudar dipertengahan jalan...aku akan terus bangkit hingga ke puncak tidak kira apa jua rintangan yg melanda..aku yakin Allah ada bersama hamba2nye...termasuk diriku...•♫.•♥.••♫.•♥.•

1 comment:

acap said...

sbab hati manusia x pernah mandi...
hahahaha...
(^_^)